Przynęty na pstrąga

Dragon sprzęt wędkarski

Dragon sprzęt wędkarski

Witamy na forum wędkarskim FORS, Gość
Login: Hasło: Zapamiętaj mnie
Miejsce forum na sprawy związane z ochroną środowiska naturalnego, ochroną rzek i ich dorzecza. Problematyka kłusownictwa.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: Jak się to załatwia w PL

Jak się to załatwia w PL 2018/11/14 08:06 #180989

  • hi tower
  • hi tower Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • gdzie mucha nie może tam robak pomoże ;)
  • Posty: 2470
  • Podziękowań: 1014
Były niewygodne uwagi i już ich nie ma... :whistle:
www.gospodarkamorska.pl/Porty,Transport/...-rdos-w-gdansku.html
Instagram & YouTube: @hitowerfishing


NADMORSKI CELEBRYTA ;)
C.R.E.T.
Za tę wiadomość podziękował(a): Krzysiek Rogalski

Jak się to załatwia w PL 2018/11/14 09:18 #180990

  • boro
  • boro Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 469
  • Podziękowań: 200
......"PO co przekop"..z artykułu wynika,że "port gdański" zwalcza ewentualną konkurencję w Elblągu....kłody POd nogi...:(((..i TYLE..??
to smutne, że nasi NOWOBOGACCY są tak UBodzy, że tylko na tle biednego społeczeństwa czują się "dowartościowani"..:(((..."bogaty Gdański" i "biedna Warmia"...:(......nakręcaj dalej............
Za tę wiadomość podziękował(a): jaroskorpion, alanbelon

Jak się to załatwia w PL 2018/11/14 09:52 #180991

  • lorenc
  • lorenc Avatar
  • Offline
  • Zablokowany
  • Posty: 616
  • Podziękowań: 375
Szczytem głupoty i marnotrawstwa zarazem jest pomysł przekopu Mierzeji Wislanej
Obecnie rzadzacy chca nasz kraj doprowadzic do kompletnej ruiny i marginalizacji w swiecie.
Zaczeli od sklócenia ludzi nawzajem teraz t to samo czynią z prawie z cała Europa.
A rozwiazanie jest takie proste i jednoczesnie korzystne dla wszystkich.
Wznowic mały ruch graniczny z Obwodem Kaliningradzkim i dogadanie sie z rosjanami w sprawie korzystania z Ciesniny Piławskiej.
Wędkarstwo jest świadomym zadawaniem cierpienia dla własnej przyjemności.
Nie jestem zakłamanym Hipokrytą,dlatego nie uznaję "złów i wypuść"

Jak się to załatwia w PL 2018/11/14 10:17 #180992

  • boro
  • boro Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 469
  • Podziękowań: 200
tiiiiiiia.........

Jak się to załatwia w PL 2018/11/14 10:34 #180993

  • hi tower
  • hi tower Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • gdzie mucha nie może tam robak pomoże ;)
  • Posty: 2470
  • Podziękowań: 1014
boro napisał:
......"PO co przekop"..z artykułu wynika,że "port gdański" zwalcza ewentualną konkurencję w Elblągu (...)

Elbląg nigdy nie był i nie będzie konkurencją dla portów w Gdańsku i Gdyni. Wystarczy przeanalizować parametry planowanych śluz i obecne uwarunkowania lokalizacyjne portu w Elblągu. Nie wiem czego oczekują mieszkańcy Warmii, ale podejrzewam że czeka ich rozczarowanie...
Instagram & YouTube: @hitowerfishing


NADMORSKI CELEBRYTA ;)
C.R.E.T.
Za tę wiadomość podziękował(a): Krzysiek Rogalski

Jak się to załatwia w PL 2018/11/14 10:35 #180994

  • okonhel
  • okonhel Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 1049
  • Podziękowań: 310
boro napisał:
......"PO co przekop"..z artykułu wynika,że "port gdański" zwalcza ewentualną konkurencję w Elblągu....kłody POd nogi...:(((..i TYLE..??
to smutne, że nasi NOWOBOGACCY są tak UBodzy, że tylko na tle biednego społeczeństwa czują się "dowartościowani"..:(((..."bogaty Gdański" i "biedna Warmia"...:(......nakręcaj dalej............

A jaką to konkurencją dla portu Gdańsk jest port Elbląg ? Nigdy nie był i raczej nie będzie - wystarczy sprawdzić jakie głębokości ma Zalew Wiślany - mogą tam pływać jedynie małe jednostki rybackie i małe jachty....
Za tę wiadomość podziękował(a): Krzysiek Rogalski

Jak się to załatwia w PL 2018/11/14 11:19 #180995

  • pietruch
  • pietruch Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 53
  • Podziękowań: 88
Pomijając już sposób działania opisany w artykule i rozgrywki polityczne, które jak zawsze niczemu nie służą.

Ponad 1,5 roku temu kończyłem studia podyplomowe z transportu i logistyki, a tematem mojej pracy była rola DCT Gdańsk w obsłudze przewozów kontenerowych na terenie Morza Bałtyckiego.

W dużym skrócie: biorąc pod uwagę rosnące z roku na rok obroty kontenerów w DCT Gdańsk (mimo chwilowego zastoju gospodarczego w 2014/15), to jakiekolwiek wsparcie nawet pod postacią Portu w Elblągu jest moim zdaniem mile widziane.
Było głośno o budowie terminala kontenerowego w Świnoujściu, a także o ambitnych planach Gdyni w stosunku do Gdańska (otwarcie DCT w Gdańsku zmarginalizowało pozycję Gdyni).

Port w Gdańsku (w odniesieniu już do całości, nie tylko do przewozów kontenerowych), pełni kluczową rolę w naszym handlu, ponieważ:
- jest on częścią korytarza handlowego Bałtyk-Adriatyk;
- korytarz handlowy Morze Bałtyckie- Morze Północne;
- przebiega przez nią międzynarodowa trasa handlowa E75 (rozpoczynająca się na północy Skandynawii i kończąca na końcu Grecji;
- jest przedłużeniem morskiego szlaku handlowego rozpoczynającego się w Szanghaju, biegnącego przez Kanał Sueski.

Większym portem w obszarze Morza Bałtyckiego jest chyba tylko Petersburg, ale ze względów atmosferycznych, przez część roku jest skuty lodem.

Dlatego przy braku rozbudowy Portu Gdańskiego, a dużych chęciach do zwiększenia wartości znaczenia naszej gospodarki na rynkach międzynarodowych, taka inwestycja może tylko pomóc gdańskiemu portowi. Prosty przykład życia w symbiozie i czerpania obopólnych korzyści. Niestety tytuł tematu idealnie odwzorowuje to "jak to się załatwia w PL" :-).

Jak się to załatwia w PL 2018/11/14 11:32 #180996

  • hi tower
  • hi tower Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • gdzie mucha nie może tam robak pomoże ;)
  • Posty: 2470
  • Podziękowań: 1014
pietruch napisał:
(...)
W dużym skrócie: biorąc pod uwagę rosnące z roku na rok obroty kontenerów w DCT Gdańsk (mimo chwilowego zastoju gospodarczego w 2014/15), to jakiekolwiek wsparcie nawet pod postacią Portu w Elblągu jest moim zdaniem mile widziane.
Było głośno o budowie terminala kontenerowego w Świnoujściu, a także o ambitnych planach Gdyni w stosunku do Gdańska (otwarcie DCT w Gdańsku zmarginalizowało pozycję Gdyni).

(...)

Dlatego przy braku rozbudowy Portu Gdańskiego, a dużych chęciach do zwiększenia wartości znaczenia naszej gospodarki na rynkach międzynarodowych, taka inwestycja może tylko pomóc gdańskiemu portowi. (...)

Nie wiem jaką "pomoc" może zaoferować port w Elblągu przy swoich parametrach (oraz parametrach planowanej śluzy). Ale na pewno będzie to promil możliwości jakie da planowana rozbudowa portu w Gdyni.

trojmiasto.tv/Port-Gdynia-Port-Zewnetrzny-30275.html
Instagram & YouTube: @hitowerfishing


NADMORSKI CELEBRYTA ;)
C.R.E.T.
Ostatnio zmieniany: 2018/11/14 11:33 przez hi tower.
Za tę wiadomość podziękował(a): Krzysiek Rogalski

Jak się to załatwia w PL 2018/11/14 11:49 #180997

  • pietruch
  • pietruch Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 53
  • Podziękowań: 88
Owszem, masz rację, ale pytanie jednak kiedy i co nastąpi szybciej? :)

Po tym jak najwięksi przewoźnicy (m.in Maersk i MSC) przenieśli się do Gdańska to Gdynia musi, a dla Elbląga to po prostu szansa (aktywizacja bezrobotnych, wzrost gospodarki w regionie itd.).

Jak się to załatwia w PL 2018/11/14 12:37 #180999

  • hi tower
  • hi tower Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • gdzie mucha nie może tam robak pomoże ;)
  • Posty: 2470
  • Podziękowań: 1014
pietruch napisał:
(...) a dla Elbląga to po prostu szansa (aktywizacja bezrobotnych, wzrost gospodarki w regionie itd.).

To proszę napisz, jako fachowiec, na co dokładnie jest to szansa. Jakie towary, w jakiej formie i jakimi statkami mają być przeładowywane w porcie w Elblągu w stosunku to tego co teraz pływa po Bałtyku? Konkrety proszę...
Instagram & YouTube: @hitowerfishing


NADMORSKI CELEBRYTA ;)
C.R.E.T.
Za tę wiadomość podziękował(a): Krzysiek Rogalski
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderatorzy: Tarkowski
Time to create page: 0.081 seconds