Nie jesteś zalogowany.

Robinson - sprzęt wędkarski

Przynęty na pstrąga

Miejsce na Twoją reklamę na forum wędkarskim

Dragon sprzęt wędkarski

Okulary wędkarskie polaryzacyjne Solano

Witamy na forum wędkarskim FORS, Gość
Login: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: River Deveron

River Deveron 2008/11/12 15:53 #662

  • lukomat
  • lukomat Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 55
  • Podziękowań: 5
Witam
Jestem tutaj nowy. Sezon '08 zamkniety juz prawie dwa tygodnie a do rozpoczecia '09 kawal czasu. W kilku fotkach przedstawie jak wygladaly ostatnie dni pazdziernika nad River Deveron (Szkocja).









Pozdrawiam

Odp:River Deveron 2008/11/12 16:52 #663

  • piterusm
  • piterusm Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Co by tu ukręcić :)
  • Posty: 461
  • Podziękowań: 6
Przepiękne widoki, rybka niczego sobie niezłe trofeum. Tylko pozazdrościć. Pozdrawiam

Odp:River Deveron 2008/11/12 16:53 #664

  • mkpiwo
  • mkpiwo Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 185
uważam iż powinno się zabronić pisania tego typu postów...B)

a jeszcze w szczególności gdy ktoś siedzi w domu na zwolnieniu i nie może wyjść łowić...
a tu takie zdjęcia ..

ps. piekne foty Kolego - zazdroszczę Ci ...;)
C&R :)
Biżuteria mojej Baby:blush:
www.allegro.pl/show_shop.php?shop_id=14741226

Odp:River Deveron 2008/11/12 18:38 #666

  • lukomat
  • lukomat Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 55
  • Podziękowań: 5
No ja na lososie musze czekac do 1 lutego, a w Polsce juz za pare dni mozecie zaatakowac je na morzu (w UK jest strefa ochronna w obrebie 3 mil od brzegu, wiec w sumie mozna zapomniec o temacie), wiec chyba nie ma powodow do marudzenia ;)

Odp:River Deveron 2008/11/12 18:47 #667

  • Trout
  • Trout Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • FISHING - I love this game.
  • Posty: 55
  • Podziękowań: 24
Lukomat świetne fotki :) Już po nazwie tematu wiedziałem że warto otworzyć ten wątek.Piękna sprawa te łosośki.
Proszę o więcej :)

Odp:River Deveron 2008/11/12 22:04 #676

  • lukomat
  • lukomat Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 55
  • Podziękowań: 5
@Trout to dopiero poczatek "wedkarskiego postu", wiec musze zostawic troche fotek na pozniej. Choc nie ukrywam, ze troche odczuwam niedosyt. Wrzesien byl naprawde dobry, co wyjscie to ryba, a pazdziernik rozczarowal, ale pogoda byla fatalna i na to nie ma rady.
Pozdrawiam

Odp:River Deveron 2008/11/13 19:05 #711

  • marek0l
  • marek0l Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Mowa jest SREBREM, a milczenie złotem.
  • Posty: 1008
  • Podziękowań: 350
a pazdziernik rozczarowal

To w Szkocji też trocie nie biorą?;)
Bo czytając część postów na starym FORSie odnosiłem wrażenie,że tylko w naszych rzekach salmonidy ignorują wędkarzy;)
Pozdrawiam i zapraszam nad Słupię:)

Odp:River Deveron 2008/11/13 19:44 #716

  • Jarek
  • Jarek Avatar
byłem w tym roku w Szkocji od 25go września d 4go października. Łowiłem m.in. w rzece o nazwie Devon ;)
Bardzo mi się podobało mimo, że nie połowiłem. Może w przyszłym roku wybiorę się tam znowu? :P

Odp:River Deveron 2008/11/13 20:39 #730

  • grilse
  • grilse Avatar
  • Online
  • Użytkownik
  • Work is for people who doesnt know how to fish....
  • Posty: 1266
  • Podziękowań: 849
Z trociami w Szkocji nie jest tak kolorowo. dla przykladu na rzece Deveron zostal wprowadzony calkowity zakaz zabierania zlowionych troci. Pytanie do kolegi Lukomat; co to za odcinek ze mozna lowic na spininng przy niskiej wodzie? Znam troche rzeke Deveron, lowilem na niej w ostatnim sezonie i po zamieszczonych fotkach wnioskuje ze poziom wody nie byl wysoki.

Odp:River Deveron 2008/11/14 22:02 #780

  • lukomat
  • lukomat Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 55
  • Podziękowań: 5
@marek 01, trocie w Szkocji to zupelnie odrebny temat i jak na razie to za bardzo go nie zglebialem, ale moze w '09 wiecej sie do nich przyloze.

@grilse, to prywtny odcinek w Huntly (znajomy opiekuje sie ta woda). Na 3 pierwszych fotkach woda powoli sie podnosila, na 4 (ostatni dzien sezonu) byla juz na tyle wysoka i brudna, ze musielismy odpuscic. Domyslam sie, ze mieszkasz w Szkocji, zatem wiesz ze w zaleznosci od wlasciciela, na tej samej rzece moga byc rozna przepisy. Na tym odcinku akurat spinning jest dozwolony w pazdzierniku, a juz na sasiadujacym odcinku, ktory nalezy do klubu z Huntly, tylko mucha.

@Jarek, to byl dziwny sezon, na River Don ogolnie slabo, a na River Ythan (~40km na polnoc od Donu) najlepszy polowy od lat! :blink:

Pozdrawiam
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Ediit, Tarkowski
Time to create page: 0.209 seconds