Robinson - sprzęt wędkarski

Przynęty na pstrąga

Miejsce na Twoją reklamę na forum wędkarskim

Dragon sprzęt wędkarski

Okulary wędkarskie polaryzacyjne Solano

Witamy na forum wędkarskim FORS, Gość
Login: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: wędki

Odp:wędki 2009/03/27 11:45 #13026

  • flowhere
  • flowhere Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Każdy łowić może, jeden lepiej, drugi trochę ...
  • Posty: 884
  • Podziękowań: 169
Ciernikowaty te filmy to wiesz są lekko sponsorowane więc raczej nie liczyłbym na obiektywne opinie na temat sprzętu ;)

Odp:wędki 2009/03/27 15:21 #13038

Sponsorowane czy nie, ale zawsze jakieś są, ja na ten przykład nie mam zielonego pojęcia o połowach w Bałtyku.Wiele się dowiedziałem np. o doborze przynęty biorąc pod uwagę na temperaturę.

Odp:wędki 2009/03/27 15:26 #13039

  • mifek
  • mifek Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 82
  • Podziękowań: 1
o ile zabawki chlopakow z naszego kraju mogly byc sponsorowane to juz nie wydaje mi sie by zestaw ichniego przewodnika tez takowym był :D a ten w najlepsze machal zestawem castingowm :D
Podrawiam:
mifek (z Wioski z Tramwajami)
Redaktor jerkbait.pl
you don't fish 24/7, but your gear should be built like you do...

Odp:wędki 2009/03/27 20:06 #13073

  • mirmił
  • mirmił Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 24
"Wiele się dowiedziałem np. o doborze przynęty biorąc pod uwagę na temperaturę. "
Powiem Ci kolego że to się ma nijak do rzeczywistości takie moje odczuciea testowałem różne kolory .
"Trójmiejska Grupa Wzajemnego Wsparcia"

Odp:wędki 2009/03/27 21:38 #13087

  • emil328
  • emil328 Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • z nad Zagórskiej Strugi
  • Posty: 158
  • Podziękowań: 10
a ja na morskie trocie mam wędeczkę z lat 90-tych DAM New Dimension Seatrout 2,7 m, c.w. do 50g. Byłem niestety tylko raz na morzu więc nie mogę o niejzbyt wiele napisać ,ale jak na pierwszy raz łowiło mi się rewelacyjnie. Sprężysty, mięsisty blank, dzięki któremu można dosyć daleko posłać przynętę. Nie wiem jak zachowuje się podczas holu, ale raczej przechodzi akcja w parabolę.

Odp:wędki 2009/03/27 21:45 #13088

  • marek0l
  • marek0l Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Mowa jest SREBREM, a milczenie złotem.
  • Posty: 1008
  • Podziękowań: 350
mifek napisał:
... machal zestawem castingowm :D

Chłonę różne ciekawostki,które mogą wydłużyć rzut przynętą o kilka nawet metrów.
Kij tego przewodnika był zdecydowanie dłuższy niż 1,9 m, co sądzisz Mifek o zestawieniu multik plus kij 3 - 3,2 m?

Odp:wędki 2009/03/28 07:34 #13100

  • Miro
  • Miro Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 822
  • Podziękowań: 161
Wiśnia73 napisał:
A ja sprawdziłem właśnie Konger World Champion IRI Stalker. 3,05 m , c/w 15-40. Jest na 10-ciu SIC-ach. Ładnie wyko. ńczona o szczytowej akcji. Świetnie się ładuje, przechodząc w półparabolik pod obciążeniem. Naprawdę fajny kijek.


Witam mam pytanko do Kolegi - czy kijek kupowałeś w sklepie internetowym? daj jakieś namiary gdzie i za ile? i moż coś więcej napisz- jak się sprawuje w czsie wędkowania. Życzę sreberka wówczas sprawdzian będzie 100% Mam zamiar takiego sobie sprawić więc proszę o kilka słów w jego sprawie.
Bałt

Odp:wędki 2009/03/28 07:39 #13101

  • mifek
  • mifek Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 82
  • Podziękowań: 1
A co tu sadzic. W przedziale przynet od kilkunastu gram mozliwym jest, naturalnie przy odpowiednim poziomie umiejetnosci oraz techniki rzucac conajmniej tak daleko jak korba. Kolejny argument to fakt ze muiltik o stosownej mocy do lowienia z plazy moze byc nawet polowe lzejszy od korby podobnej mocy. Kolejne rzeczy to: czulosc zestawu - moim zdaniem zestaw castingowy ma przewage pod tym wzgledem oraz ergonomia. Nieco inaczej ulozony nadgarstek sprzyja jego mniejszemu wytezeniu oraz meczeniu...

jesli chodzi o dlugosc kija... Jakos powszechnie przyjelo sie ze casting to tylko kije krotkie. Wywodzi sie to pewnie z tego ze u nas metoda ta ma swoj rodowod z jerkowania. Tam kije krotkie i sztywne to podstawa. Moim koledzy oraz ja w poszukiwaniu plazowej srebrnej adrenaliny uzywamy lekkich, niezwykle dynamicznym patykow dl. 9-10' i na prawde na odleglosci nie narzekamy. Aha i jeszcze jedno co moze sie przydac. Casting jest duzo mniej wrazliwy na zaleznosc grubosc linki a zarazem jej moc oraz odlegosc osiagana... To tak po krotce.... W razie jakis dodatkowych pytan sluze pomoca...
Podrawiam:
mifek (z Wioski z Tramwajami)
Redaktor jerkbait.pl
you don't fish 24/7, but your gear should be built like you do...
Ostatnio zmieniany: 2009/03/28 07:54 przez mifek.

Odp:wędki 2009/04/03 10:36 #13373

  • Steril
  • Steril Avatar
  • Offline
  • Użytkownik
  • Szymon Jankowski
  • Posty: 660
  • Podziękowań: 144
pochwalę się - w środę postanowiłem przetestować kij - mikado fishfinder 3m 10-35g, założyłem blaszkę 20g, rzut i trzask - po kiju:blink: Czegoś takiego to dawno nie widziałem:) Szukam obecnie czegoś rozsądnego - 3-3.2m, o ciężarze do 50g. Moja 2.70 rzuca się dobrze, ale nie za daleko - rozsądne odległości dopiero przy przynętach ok 30g. Pozdrawiam
...strzącham z popiołem to na co wczoraj kląłem
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Ediit, Tarkowski
Time to create page: 0.066 seconds